miercuri, 2 mai 2012

O inima si un inger de dragoste



Candva, un baiat iubea o fata. Intr-o zi el a trebui sa plece pentru un timp de langa ea. M-a rugat sa ii fac iubitei, din partea lui, un inger care sa o ocroteasca. M-a rugat ca pe inger sa scriu "Am trimis un inger sa aiba grija de tine!".M-am simtit  minunat sa fiu mesagerul unui mesaj de dragoste atat de puternic, de curat, de sensibil. 
Au trecut anii si povestea ingerului de dragoste mi-a revenit de nenumarate ori in suflet si in gand."Am trimis un inger sa aiba grija de tine!". Ciudat, a venit vremea sa am  nevoie sa primesc si eu un inger...si l-am primit de la o prietena  de departe, dintr-o tara cu parfum de portocali. Mi-am dat seama atunci seama  cat de puternici si de-ajutor sunt acesti ingeri de dragoste:)...Asa e viata...uneori esti mesager, uneori primesti iar alteori, evident, daruiesti:)A venit randul sa daruiesc si eu fetei din tara florilor de portocal un inger. Era bolnava si de cate ori mergea la doctor simtea ca ii este frig si frica. Ingerul care i l-am facut i-a dus cu sine si o inima "vie". Inima, de dimensiunea unei palme, se infierbanta de cate ori doresti - rolul ei fiind sa-ti incalzeasca buzunarele in care tii mainile inghetate iarna. Inimioara trebuie sa-i aduca aminte fetei din tara portocalilor ca este iubita mult, mult si sa o incalzeasca de-a dreptul cand merge la doctor. Ingerul care i-a dus inima fierbinte, trebuie sa aiba grija de ea, sa ii alunge fricile si sa ii  vindece "teama".Sa parcurga impreuna cu ea drumul vindecarii cu dragoste.Cred si sper ca ingerul meu a fost primit cu bucurie si si-a luat in serios rolul de vindecator.


Ingerii de dragoste aduc multa bucurie in lume. Daca nu ma credeti incercati si voi sa daruiti celor pe care ii iubiti  ingeri de dragoste. Daca o faceti va rog sa impartasiti neaparat si celorlati bucuria si speranta adusa de ei in lume.Va imbratisez mult si pe curand, Daiana

Niciun comentariu:

ZeList