joi, 7 ianuarie 2010

Miracolul si ingeri de zapada


Trec prin momente dificile si astept sa se intample un miracol...si culmea coincidentei ieri am descoperit, poate nu intamplator, o definitie a miracolului in sufletelul si mintea unei fetite de doar 4 ani si jumatate:“Miracolul este ceva bun si curajos si care nu canta, nu face zgomot si care se ascunde de cel care nu-l vede si e rau… Miracolul mai poate fi si un vis, mami!…”

Poate ca nu vad miracolul dintr-un anume motiv...nu stiu, ma framant mult, si vreau sa indrept daca nu e prea tarziu ceea ce am gresit...Incerc sa ma linistesc privind ingerii de zapada...Poate ca ei ma vor ajuta cumva:)



Pe curand, Daiana

14 comentarii:

ajnanina spunea...

iti pun si eu o definitie a miraolului, in care cred:
,,miracolul e o manifestare a Divinitatii, inteleasa de oricine, care apare cu scopul de a determina si a intari credinta. la baza miracolului se afla credinta totala"

draga mea, orice ar fi, ma rog si eu pentru tine sa se rezolve repede si cu bine...

Anonim spunea...

Daiana, sper din suflet sa se iveasca pentru tine acea conjunctura care sa te ajute de depasesti momentul actual...
Te imbratisez!

Anonim spunea...

Daiana, sper din suflet sa se iveasca pentru tine acea conjunctura care sa te ajute de depasesti momentul actual...
Te imbratisez!

ileana spunea...

curaj Daianule! ce ati avut si ce-ati pierdut!? totul e spre bine! va pupam

Daiana Prundurel spunea...

Janina draga, iti multumesc din suflet ca esti langa mine mereu si simt deja puterea rugaciunii tale:)Te imbratisez muuult.

Daiana Prundurel spunea...

Draga mea Acuarele...cat de multa dreptatae ai avut..." Este necesar sa ne pastram tainele pentru noi "De aici mi s-a tras suferinta, am crezut ca pe lumea asta e bine sa nu avem taine...si nu am mai pastrat nimic pentru mine...si a venit momentul sa ma simt goala in interior. Dar sunt puternica si va fi bine, stiu ca sunt o pasare Phoenix:)Te imbratisez cu mult drag,D

Daiana Prundurel spunea...

Ilenucaaaa! te starng in brate cu drag si dor.Nu am avut nimic,deci am pierdut nimic...Stii tu vorba cantecului..."Am nimic fara tine:)"Draga mea Ilenuca, am trimis lucrarile voastre acasa.Probabil le va aduce soacra sau cumnatul meu la Alinusa de unde le veti lua voi.Imi pare rau ca nu am reusit ce am sperat. Stiu ca va fi bine cumva...Te pup si imi lipseti.Va imbratisez, D

viviana b spunea...

Daiana,
Se intampla lucruri.
Nu vreau sa le categorisesc.
Si eu, ieri, am trait un eveniment dificil si il traiesc in continuare. Un prieten bun, asemenea.
Gandesc ca e doar o etapa pentru a accede la urmatorul nivel( suna ca naiba, dar asa mi-a venit acum!)
Te imbratisez tare-tare. :)

Daiana Prundurel spunea...

Draga Viviana, imi pare rau ca treci si tu prin incercari... sa stii ca si eu m-am gandit ca nimic nu se intampla fara un rost. Probabil ca am de invatat ceva din tot ce se intampla.Acum ani de zile am retinut fara sa vreau de pe un site mottoul unei fete. Suna cam asa"in general, ceea ce nu ne omoara ne face mai puternici"Asa ca Draga Viviana, curaj mult si putere sa poti trece cu bine peste incercari.Te imbratisez cu drag, D

Daiana Prundurel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Orry spunea...

in viata sunt etape si etape. Trecem peste ele, si-abea dupa ce le-am infruntat, vedem cu ochii clari daca a fost prea greu sau daca a fost acolo langa noi un divin ce s-a manifestat!
Si-aproape intotdeauna rostim: Dumnezeu a fost acolo! Fara el, n-as fi stiut sa trec cu bine peste aceasta incercare!
Crede-ma! Toate trec! Soarele ramane pe cer indiferent de cat de groase ar fi patura de nori!
Zambeste!

Daiana Prundurel spunea...

Orianda , cuvintele tale sunt plinde de sens si de caldura, multumesc ca imi esti alaturi:) Te imbratisez

Orry spunea...

oricand ai nevoie! :)
Uite iti intorc imbratisarea cu si mai multa caldura si iti daruiesc si un pupic! :)

Daiana Prundurel spunea...

Orianda, o imbratisar valoreaza de multe ori cat zeci de cuvinte. Asa ca iti multumesc si iti intorc si eu imbratisarea inca o data:)

ZeList