sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Intamplarea cu umerasele


Despre cum fost imtamplarea cu umerasele puteti afla
aici.Dar povestea nu s-a oprit...Dupa ce le-am personalizat cu numele a patru surioare, minunatele fetite ale prietenei mele de aici, le-am leagat cu o fundita si le-am daruit de Craciun. M-am simtit multumita ca am stiut ca sunt la cineva care le-a dorit mult si care se bucura cu adevarat de ele.


Zilele au trecut dar pe mine tot ma mai intrista gandul ca persoana care mi le-a comandat nu m-a mai cautat... ei bine, surpriza:) Acum cateva zile Andrei primeste un telefon de la doamna B. care intreaba ce mai este cu umerasele dorite de ea.Ne explica cum a ratacit numarul nostru si stabilesste sa vina sa le ia joi intre orele 13 si 14 de la noi. Ii dam adresa si intre timp ma apuc sa "reiau" comanda: patru umerase rosii , fiecare cu alta pictura:) Termin umerasele in timp util si imi vad de lucru la celelalte comenzi. Vine si ziua de joi:) Se face ora 13, se face si ora 14 si nici urma de Doamna B.
Stiind renumita punctualitate nemteasca ma intristez realizand ca nu mai vine nimeni...asa ca pe la ora 14 , 20 ma decid sa fac curatenie. Ridic toate scaunele pe masa, scot husele de pe paturi sa le duc la spalat...in fine ca orice curatenie totul arata initial cu fundu-n sus...dau cu aspiratorul si intre timp apar si fetitele de la gradi. Andrei le "imobilizeaza" sus in pat pe o gramada de perne decorative, iar eu ma apuc sa sterg cu mopul cand...Suna interfonul.Trecuse de mult ora 14.00 Realizez ca este probabil doamna B., arunc o privire la "explozia"din casa si ma decid rapid sa iau umerasele si sa i le duc la intrarea in casa. Cand deschid usa (noi locuim la etajul 1) femeia in fata mea:) O rog in engleza sa coboram la parter pt. ca prietena mea va comunica cu ea in germana.Doamna imi spune ca intelege perfect engleaza si intra in casa.Andrei ramane cu gura cascata iar eu... nauca. Imi cer scuzele de rigoare dar femeia nici nu se sinchisete si ma roaga sa-i arat ce mai lucrez.Nu va pot spune, mi s-a parut o vesnicie derularea intamplarilor, atat de stanjenita am fost ca m-a gasit femeia in mijlocul curateniei:) O italianca extrem de calda , comunicativa, placuta, cu care se pare ca voi pastra legatura pentru ca mai doreste cate ceva. Din vorba in vorba imi spune ca se pare ca radacinile ei ar fi romanesti.(Simona Boldi...daca ma gandesc cunosc si acasa o familie Boldi iar Simona...cat cuprinde:) Una peste alta sunt bucuroasa de intamplarea asta , stiti si voi , "totu-i bine cand se termina cu bine". Ma simt multumita si impacata. E chiar cum credeam...arta e un limbaj universal si cei carora le place ceea ce fac nu tin cont daca vorbesc sau nu pe limba lor, important e sa ma pot adresa sufletului. Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus poveste-asa:)

Va imbratisez cu drag si pe curand, Daiana

5 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe umerase, imi place cel cu fluturasi

Diana Z. spunea...

Foarte frumoasa povestirea!
Arta ta este deosebita.
Mi-a placut mult mesajul:
"...important e sa ma pot adresa sufletului"

Felicitari!

dna Ceainic spunea...

Ce final frumos !! Am urmarit povestea umeraselor si ma intristasem putin. Continuarea insa e ca o zi de primavara. :-*

PS Am pictat si eu cateva obiecte de lemn (printre care si umerase) pentru prieteni de sarbatori. A fost o surpriza tare placuta pentru ei (eu destul de rar mai reusesc sa pun mana pe o pensula, dar imi plac cel mai mult momentele astea!).

Daiana Prundurel spunea...

Aripi de fluture, ce nume superb ti-ai ales:)Multumesc, si eu am o slabiciune pentru fluturi:)Pupici

Diana, iti multumesc,ma bucur ca mesajul meu a ajuns si la sufletul tau:)

Vasari, si pentru mine finalul povestii a fost ca si cum norii s-au retras de pe cer facand loc razelor luminoase ale soarelui.
Daca a picta si a darui iti provoaca bucurie, fa intr-un fel si ai grija si de sufletul tau.Timpul zboara si trebuie sa ne bucuram din plin de fiecare secunda:)

Ramona spunea...

Sunt superbe toate obiectele de pe acest blog! In momentul asta imi pare rau ca nu am un prichindel caruia sa-i decorez camera cu minunatiile astea...dar va veni si momentul ala! Voiam sa te intreb cum se pot face comenzile la tine...cat costa si cum se livreaza. Pentru inceput m-ar fi interesat umerasele. Iti multumesc si iti doresc multa bafta!

ZeList