miercuri, 20 ianuarie 2010

Adam si Eva

"Se iubeau atat de mult incat, desi erau doi in dragoste, nu erau decat unul in esenta; diferiti, dar neseparati, numarul fusese ucis...fiecare era eul celuilat."(Shakespeare)

Aceasta lucrare a fost o comanda realizata special pentru doi tineri care se iubesc foarte mult, si le-a fost daruita de un prieten bun, in momementul in care si-au unit destinele in fata lui Dumnezeu .- Am facut o multime de fotografii acestei lucrari pentru ca am fost foarte incantata de ea si de destinatia ei. Nu e nevoie sa va spun cat de mult cred in dragoste:)Din pacate computerul mi s-a virusat si am pierdut toate imaginile din el. Fotografiile postate aici sunt trimise de proprietarii lucrarii si le multumesc in acest fel ca m-au ajutat sa "pastrez" aceste imagini:)

grafica, tehnica mixta
(creion, tus, foita de bronz, colaj),100 cm /70 cm



Pe curand, Daiana






8 comentarii:

IrinaBohemianDance spunea...

Foarte frumoasa lucrarea!!Felicitari!

O seara frumoasa,

Irina

Daiana Prundurel spunea...

Irina, multumesc mult, si eu am fost imresionata de Quiltul tau- "primavara pe taramul zanelor"...Felicitari:)

Gabica spunea...

Deosebita lucrarea ta. Ce tehnica ai folosit la profilul de jos, cu frunzele?...imi place foarte mult efectul creat. Pupici, Daianule.

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Daiana Prundurel spunea...

Draga Mea Gabica, in partea de jos este colaj cu foita de cupru:)
Mi-e tare dor de tine....

Daiana Prundurel spunea...

www.SpuneNuDrogurilor.com , sustin cu speranta in mai bine. Multumesc, Daiana

viviana b spunea...

M-a impresionat, lucrarea ta, tare de tot prin mesajul pe care il transmite.
M-am intors de vreo cateva ori pe blog ca sa o pot analzia mai bine...
E extraordinara!
Si se simte energia aia... :)

Te imbratisez tare-tare....

Daiana Prundurel spunea...

Viviana draga pentru mine lucrarea asta este una de suflet. (De aceea imi pare asa de rau ca am pierdut fotografiile facute de mine...Bine ca le-am primit macar pe acestea.) As fi foarte fericita daca as avea mai multe comenzi de genul acesteia...Sa-mi pun sufletul pe hartie:)

ZeList